Friday, August 8, 2014

#Throwback Amirul Mustaqim (Part 1)

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamuallaikum w.b.t.
 
Macam pelik pulak tajuk entri nih kan? Yela, org semua sibuk post pasal raya tapi aku throwback pasal batchmates aku. Saje je, entri terpendam sebenarnya nih, xnak tulis panjang pon, just want to sharing a few pics with u guys. Sebabnya aku betul2 rindukan batchmates aku. Rindukan gelak ketawa, susah senang and jerih perih bersama dorang masa mula2 dalam latihan dulu. Cepatnya masa berlalu, 6bulan latihan rasa macam cepat je meninggalkan kitorang. 6bulan yang penuh dengan kenangan suka dan duka, yang tak mungkin akan aku lupa. Semoga kejayaan sentiasa menemani setiap langkahmu teman..


So hari ni aku nak story sikit2 la about them all, story bergambar ala2 story board, korang layankan jela ye..:)
 
 
 
Pic ni masa nak pegi makan mee udang Mak Jah kat Kuala Sepetang, sempat singgah sini utk snap pic, layan jela.. hehehe







 
 
Nampak tak kegilaan disitu? hahaha

Ok, masa utk lecture.. Sila focus..

Ni bff aku dalam Batch Amirul Mustaqim nih, Cik Tuti Khalida.. Mrs to be, insyaAllah..=)


Memang kami tak dapat dipisahkan, hehe..




Nape ntah mulut aku macam tengah kunyah gula2, padahal tengah present, hmm..


Ok, ni plak aktiviti riadah waktu petang kat Pusat Latihan aka PLAT.. Kire macam kena buli jugakla, hahaha..


Aku macam biasa la, melawat kawasan..=p

Drama queen je nih, hahaha..

 Yang ni aksi masa presentation, kreatif itu penting hokayyy..



Gambar ni snap sebelum aku kluar pegi klinik, gara2 demam. Tapi macam xdemam pon kan?hmm

Khusyuk dorg nih

hmm.. Patutla..


Ini keje kitorang sebenarnye, hahaha

Penat dengar lecture sampai tertido, hihii





Program malam last kat PLAT, lebih kurang macam dinner jugakla, tapi more to santai concept..

These are my discussion group sepanjang seminggu kursus kat PLAT ni

Tengok ape tu Alya??

Name tag untuk tempoh 6bulan sbg pelatih



So.. Ini la cerita kami, Batch Amirul Mustaqim aka AMians.. Ukhwah yang tersimpul rapi antara kami, semoga kekal ke hujung nyawa.. They are my friends, they are also my soul..=)
 
Next time ada masa aku update cerita kami masa seminar peringkat ke-2 pulak ye, tq sbb sudi baca blog buruk yang bersarang ni..
 
Much love from Alya


No comments:

Post a Comment